Traditioner fra SFO

I SFO Regnbuen har vi følgende traditioner:

September: Æbles dag. Vi laver forskellige ting af og med æbler (I fællesskab med SFO Klubben).

Oktober: Halloween - Vi pynter uhyggeligt op, laver forskellige aktiviteter og børnene kommer udklædt (I fællesskab med SFO Klubben)

November: Vi henter og fælder selv vores juletræer (I fællesskab med SFO Klubben).

December: Hver dag gemmes der en chokolade nisse, som børnene skal finde. Der holdes lysfest på årets korteste dag, hvor vi går med flagermuslygter til Nørremøllecenteret og Kvickly. På Nørremøllecenteret og synger vi for de gamle (I fællesskab med SFO Klubben). Klubben spiller julebanko sidste skoledag før juleferien.

Januar: Holder Klubben klubfest.

Februar: Fastelavn - tøndeslagning i indskolingssalen på skolen. Klubben holder klubfest.

Marts: Påske, hvor der laves aktiviteter med påske som tema (I fællesskab med SFO Klubben). Klubben holder klubfest.

Maj: Klubben holder klubfest.

Juni: Rekordforsøg til Børnenes rekordbog. Den 23. juni Sankt Hans - der laves bål og heksen brændes af  (I fællesskab med SFO Klubben). Der fejres sidste skoledag med vandkamp og grill i Klubben.

Juli: I uge 27 har vi to dages dagkoloni, hvor vi er ude i den Bornholmske natur. I klubben er 3. klasserne på koloni "Vilde Vulkaner"

En uge i løbet af sommerferien holder vi lukket, dette informeres via nyhedsbrev.

Sidst i hver mdr. afholdes der fødselsdagscafe for de børn der har haft fødselsdag.